söndag 12 februari 2012

KlantFia

Ja vad tog det, 4, 5 ,6 veckor ? Sen hände det jag alltid fasat för sen jag fick den. Min kära samsung fick sig en smäll och sprack. >Det är inte mycket och den funkar fortfarande, men det är så jäkla irriterande bara!

Dagen började ändå bra med en tripp till solariet & om ett par veckor är jag nog sådär brun & fin igen & då har nog även vårsolen hittat fram till detta land! Woop!
Tog mig en promenad hem då det är rätt långt från centrum hit. Mötte upp Tommy & barnen, åkte ett par gånger i pulkabacken gick & kollade in brorsans nya vrålåk, en volvto. Gick hem gjorde lunch. Körde ett halvt pass zumba men det gick inte alls så jag fick sluta. Tisdagens löpning känns lite väl nära & jag kanske får skjuta på det ett par xtra dagar till. SUCK!!

Nu ligger vi här i soffan, lillfisen slocknade, den stora ungen har 40 i feber & tommy glor på hockey, swe-fin.

Jag tänkte bjuda er mina fina läsare på en bildbomb!

2012 har börjat såhär.

Vi åkte buss.


Jag slingade håret.


Tommy vart överlycklig när han fick min iphone då jag fick min nya samsung galaxy s2

 Jag posade litegranna, så´klart.

Caspian sitter i sin myshörna

 Vi var på begravning, det absolut jobbigaste jag nånsin gjort.... På bild Fina Fina  Edwin, Caspians kusin & Ingelas son.



Tokungar!



Skoja till det med noshörningen.



Vi har spelat massa zumba



Tristan ska spela clown i skolan på en cirkus show.



Fisen & jag drog på IKEA.

Leka med lego i brorsans säng, är det absolut Bästa som finns.


Testar nya skrillorna



Finis!
 


 SnyggTomman i diadem.

 Tristans verk.


En ganska nytagen bild ( Taget för en vecka sen )på magen, dock har jag ju legat av mig nu 1 vecka så jag vetitusan om den är sådär just nu. haha!

Vad tycker ni , ni som följt processen från degklumpen?

Tjohej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar