lördag 11 februari 2012

Ny Design!

Hope u Like It? Eller?!

Försöker få in lite vårkänsla även här, ut med det gamla in med det nya!

Jag är så Trött på att Ligga i soffan, inte kunna käka normalt pga alla tusen blåsor i munnen, inte kunna sova ordentligt utan endast sova sittandes för om jag lägger mig ner så börjar hostan, och den slutar aldrig! Less på att gå runt med snorpapper i näsan twentyfourseven. Att inte kunna få träna, det är det jobbigaste och jag har sån fucking jävla ångest pga det!
Men jag ska vara lycklig, för jag har allt. Verkligen.

Beach 2012 får väl vänta ett par år till. 
Har iaf bättrat på brännan istället och det var sjukt skönt att lägga sig där inne i värmen må ni tro! :-) Imorgon går vi påt igen, med en powerwalk innan!

Keep on Rocking!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar