torsdag 30 juli 2009

Gott & Blandat!

Dålig jag är på att blogga, so sorry!

Har inte haft varken tid eller ork just nu, im totally messed up!

Skrållan trivs som fisken i vattnet här hemma med oss & Lucifer Så himla Go katt alltså så ni anar inte!

På äventyr!

Igår Onsdag var vi på High Chaparall! Vi läste på vädret att det skulle vara en molnig dag där borta så det va ju bra tänkte vi då är det inte så mycket folk där! Men icke! så tänkte nog resten av sverige åxå! Ha! & kanonväder hade vi åxå!

Påvägen dit, som vanligt var det gap & skrik i bilen... Phuuu..

Jag måste verkligen ta tag i utväxten.. men jag orkar inte.. Huga!

Vi fick såklart stanna ett x- antal ggr. Här är vi vid Brahehus

High Chaparall

Var en upplevelse åste jag säga & Stoltare Tristan fanns inte efter han fått på sig sin cowboy hatt & piccadoll!  Tiden gick jättefort när vi var där ändå var vi där ända tills dem stängde!

Karln & jag på pang pang showen, det var sjukt varmt!

Tristan.

Caspian.

Buffalo city - Lekpark, med massa små cowboy hus.

Caspian drack massa vatten.

Rida är ett måste när man är cowboy!

Pang pang, Lucky Luke!!

Trött cowboy.

Pose.

Morsan kan me`!

Vackert.

Farliga indianer!

Klappa häst!

Mexico city.

Spanskavåfflor så sabla gott,Socker/kanel + grädde.

Vi hälsade på cowboyar,  åkte dilligensen, såg på pang pang show & åt spanska våfflor!

Värt.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar