söndag 5 juli 2009

Sunday!

Jaha då var den här nu igen, sista dagen innan arbetsveckan, jo jag känner faktiskt så nuförtiden, Fy va Tristan verkligen behöver stimuleras, mer än vad jag kan erbjuda honom. SKÖNT att det bara är 1 vecka kvar, sedan har VI semester. Tjo!

Idag ska Tristan få hit en kompis & han är redan ute & är "vakt" haha sötnosen, dock är det ett x antal tim kvar tills grabben kommer då... men men.

Jag ville så gärna åka & kika på kattungen idag ju! Men en annan dag då!

--------------------------------------------------------------------

Pojkarna.

Snyggtröjan!

Merenwen.

Gubben.

Gubben har börjat springa spåret, Jag är dock en sån person som aldrig springer, inte ens till bussen om jag håller på att missa den, NO NO BIG NO! Över min döda kropp att jag springer. Då tar jag hellre nästa buss, även fast det kanske är 30 min kvar tills den går. Men går gör jag, jag kan gå skitlångt om det är så. Så jag går med barnvagn & Tristan i spåret, idag ska vi åxå gå fast en annan sväng denna gång, mot kossorna!

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar