torsdag 9 juli 2009

Surungar & Surväder!

Det kan fan inte bli bättre! (LÄS Värre) GAH!

Ingenting är bra, gnäll, gnäll & gnäll från BÅDA 2! Men nu äre bara 1 timma & 1 dag kvar sen har Karln sem & Jag kan få lite Ledigtid! Gu va jag Längtar!

& Imorgon ska jag få åka & handla, Maxi here i come.. Mmmm handla MAT & godis, godis gu va gott, det va länge sen, eller!? HA! Men eftersom jag typ aldrig får handla i vanliga affärer(pga min nuvarande dåliga ekonomi) typ H&M åsånt så blir jag så lycklig när jag får handla nåt, denna gång MAT! HA!

& IGÅR fick jag GODIS i brevlådan! HAHA! Från www.gratisgodis.se , dock var allt superäckligt, så Tristan fick det.

Men lite småkul att få godis som post

BTW: jag tror posttjejen läser min blogg för nu helt plötsligt kommer posten 13.00 ist för 15.00 HA!

Nu ska jag förbereda, taco blir det idag jajjemen! Fredagsmat i knöööw men imorgon ska det bannemig bli PIZZA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar