tisdag 7 juli 2009

Har egentligen inget

speciellt att skriva idag, känner mig genomdeppig. Har precis sett

American crime HUGA en sådan hemsk film, hur kan man bli sådan? & hur kan INGEN SE!? fuck, det kan finnas bakom grannens dörr.

Annars!? Ptjaaa Tristan är med sin kära faster Eva idag på Busfabriken, det uppskattas mycket ska du veta . Eva ja, det måste vara den starkaste tjej jag känner, fy vad hon har fått kämpa/kämpar, jag är glad att fått lära känna dig ! Du är alltid så glad & positiv, Du är bäst.

Nu är jag mest sur på posten, som bara typ gleeed förbi vår postlåda bara för att vi "ska få våran post sist" & det är typ 15.00!!! WTF får det gå till så? kan man ringa till posten o be dem ändra rutt el nåt eller!? HAHA! Jag är bara så less på att fåt så sabla sent! (Väntar på en pocket bok)

Försökte uppmuntra den andra surisen genom att ta fram kameran & det funkar ju alltid. HA!

Hare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar