lördag 24 oktober 2009

Counting.

Sitter & räknar & räknar så att siffrorna bara snurrar runt i huvudet. Tror nästan jag ser siffror överallt!

Men jag mår BRA utav ordning & reda! Mannen ska ju gå hemma ett x antal månader & då kommer ju inte ekonomin vara den bästa eftersom han har betydligt mer avlönat jobb än vad jag har Men runt går vi! Inga större utgifter bara så blir allt GREJT!

Va skönt det ska bli sedan när dagisinskolningen är avklarad & 2 heltidslöner rullar in på kontot! Its been a while!

Amor vincit omnia

Idag är karln & jobbar över igen. Huga. & sedan ska ha byta till vinterdäck! Det är ett måste, jag är skitskraj för sånt där att bilen ska halka iväg & skit. haha Men han är väl hemåt framåt EM.

Surt igår att Nicklas åkte ut, jag diggar ju honom!! Reza eller rahbi el vafan han heter som min syrra är helt nerkärad i, skulle åkt ist. YES. Sorry sis

Fram tills dess så rullar Batman på tvn & straxt blire lunch!

Har ni en trevlig helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar