torsdag 15 oktober 2009

Värdelös på att blogga.

Sorry. Jag har varit så värdelös på att blogga. Jag vet inte det finns liksom inga krafter? Jag vill bara ligga i sängen & sova, men det går ju förståss inte<!! HA! Dagarna flyter på med dagislämning, städning, bakning, busa, laga mat, hämta barn, fixa mellis, laga mat igen. Ja sen är dagen borta!? Hujedamig

Vi har börjat se på sunes jul hahaha den är ju bara såååå bra!!

Bättre förr?

& om 1 månad fyller min Lillfis 1 år!! WHAT? Helt sjukt........... Jag ska jobba litegrann vecka 44 & då ska karln vara hemma med lillfisen, det ska bli interssant & se hur det går! Men det kommer nog gå super!! Han måste ju träna nu tills han ska va hemma i 2 månader

MÅNGA lappar & scheman kommer han få att följa iaf, hahaha!!!

Höstmys med egna äpplen.

Hittade fisen i hörnet i köket lekandes med något....

Det var brorsans reflex.

Sen en annan dag hittade jag fisen lekandes i sängen, mamma var antagligen för lååååångsam med & hämta så jag satte mig & busa med pippidockan & LHCnallen.

Nu skriker fisen.

have to go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar