torsdag 22 oktober 2009

Last day.

jaha då var det snart Fredag igen & på Måndag ska jag jobba hela höstlovsveckan!! Woohooo.

Idag har det ryckts i städtarmen förstår ni. Jag fixade ner byrån i hallen istället för att den ska stå där uppe, den kan jag ju ha vantar & mössor osv i. Skorna fick hoppa in i garderoben förstår ni!

Jag ska straxt börja tillaga potatismos, se hur det går. Hur var det mangjorde nu igen?

Rödrosig & fin efter promenaden till dagis!

Mamma åxå.

Kaoset före(& detta är inte ens HÄLFTEN utav allt som låg framme!)

Snyggt & Prydligt ska det va.

Gulligaste.

Värdelös bild, i knöw men det gick inte o få det bättre, här är iaf resultatet utav byråbytet på övervåningen.

Det är alltså mitt gamla runda hörnbord med 2 st fotografier på med Tristan & Tommy.

MM.

& vet ni vem som fyller år imorgon då? Det vet jag! Hiihii. Hoppas den kräsna damen blir nöjd nu bare.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar