lördag 31 oktober 2009

Halloweeeeeen.

Japp då vare sista Oktober, snart är det November. Shit vart tar tiden vägen? Fisen fyller snart 1!!!

Igår hade vi lite halloweenfirande med Pumpapaj & spöken & maskerad! Skoj skoj, Tristan var ute & gick "Trick or Treat"

Denna vecka på jobbet har varit kanon, dock vart jag supersjuker i torsdags men jag kämpa på & jobbade hela veckan ut, därav har jag ingen röst idag dock:/ Men men.

Tommy har varit jätteduktig med barnen i veckan, dock är han helt slut. haha!

Dem har kollat på hockey.......

Busat under datorn........

En läskig Tristan!

De har skärt ut en pumpa.

Som vart jätteläääääskig.

Fisen hade det kul med kusin Edwin.

Dra i hans fina hår är jättekul!

När jag kom hem hängde det ett spöke i vår trapp!

& spökigt & mysigt var det! Det hade mina pojkar gjort bra

Det hängde spöken lite här & där.

Buuuuuuu på er!

Har ni haft en trevlig halloweeeeen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar