söndag 24 oktober 2010

Gräsänka.

Har jag vart i snart 1 vecka, gu vad jag är trött!!! Caspian har fått för sig att vakna 04 varenda morgon hela veckan lång, förutom idag då sov han te 5. wooooow. HA! Vi saknar pappa Tommy, såklart!

Zanna & Joel kom igår, lördag, vi hade kalas för Zanna som fyllde 25 år, god mat gjorde vi hasselbackspotatis & oxfilé & världens goaste sås all made by kocken simon såklart! Med lite hjälp(eller inte?) utav systrarna , haha! Kvällen spenderades framför tvn, alla var vi supertrötta, tror vi somnade 22.00 allihopa! Idag var vi en sväng på flygvapenmuseet sedan vart det donken , nu är vi hemma & fisen sover, zanna & joel har precis åkt hem.. tyst är det & ensamt........ Fisen är sjuker stackaren, hoppas han blir bättre så han kan gå te dagis imorgon, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till!?

Tommy kommer hem någongång imorgon sedan ska han direkt hämta fisen på dagis, snacka om att det kommer va en gla fis då!!!

& MASSA presenter har han med sig hem! Det är ju sjukt billigt där i USA! Woohooooo

Nu blire & surfa vidare eller häcka i soffan, hoppas er helg vart bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar