torsdag 14 oktober 2010

Vabb!

Jag visste väl det, hade det på Känn!

Imorse vankade jag av & an här hemma, ska Caspian gå eller inte på dagis, han va ju lite halvdan tyckte jag.. men jag chansa & vi släpade iväg oss till dagis skola & sen dagis(mitt jobb) Efter halva dan gått ringer de, såklart! Han va inte alls på glatt humör & ville bara sitta i Fröken Christians knä! Så snabbt fick vi göra om bland barnen på jobbet så jag kunde hoppa på bussen & hämta en skruttig fis. Nu är vi hemma & han snusar gott i sängen, vi är hemma imorgon åxå tror jag minsann, måtte han bli frisk till nästa vecka då Tommy åker te USA hela veckan!!

Jag kunde inte hålla mig . fick hem lite rabbattkuponger igår på posten på HM så jag klicka hem dessa som jag suktat efter ett bra tag nu!

HOPPAS de e lika snygga IRL!

& denna urmysiga tröja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar