torsdag 7 oktober 2010

Vi kör i skift.

Här hemma, fisen är sjuker igen.. snorig & hostig men endast på kvällarna & natten. Men jag är en sådan som inte släpper iväg ungen på dagis ändå! För jag VET hur det är & känna sig liten på dagis & känna sig hängig fast det inte syns (hemma syns det ju inte heller mitt på dagen, det är ju HELT annat & vara på dagis)

Så jag jobbar fram till 12 , sedan åker jag hem & hämtar den stora killen från skolan & sen byter jag & karln av varandra hemma så han kan åka & jobba kvällsskiftet. haha Oftast brukar caspian faktiskt tajma in tommys kvällsveckor rätt bra!  De veckorna går ju caspian även bara på dagis tis, ons, tors! Så det passar ju braaa. haha

Lite småsurt dock är att det ligger ett rätt stort paket från HM & väntar på mig på postutbudet nere i centrum. Men dit orkar jag inte ta mig förräns imorgon när bilen är hemma igen. det regnar skapligt idag & jag är redan sur efter förmiddagspasset ute på jobbet! TRÄLIGT är ordet! Men det blir roligt & öppna paketet imorgon iallafall för jag har inte en susning om vad det kan vara däri! haha! De har ju sån jäkla väntetid på paketen så det hinner ju gå flera månader innan skiten kommer!

Ikväll är det visst robinson, ska ni se det? jag såg bara säsong 1 sen balla det ur , men ska se det ikväll & se om det är nåt & ha!

Imorgon mina vänner, då smäller det , eller hur Agnus! Då får vi höra JAY igen!!! Hoppas jag!?

Det tar vi ett woohooooo på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar