söndag 10 oktober 2010

The surprise!

Ja i fredags fick jag faktiskt 2 överraskningar! Det ni, det ena var ju HM paketet som jag inte hade en susning om vad dte innehöll, det andra var att finaste Agnus kom helt hux flux te jobbet & hälsa på! Ända från storstaden stockholmo! Oooo va jag saknar den tjejjjen! Vi hade så himla kul ihop när vi jobbade .

Ja iaf så ska jag nu visa det andra jag fick i hm paketet som jag helt glööömt bort

Tröja till tristan.

& Caspian.

En polotröja som jag egentligen ville ha i beige men den fanns inte så då slog jag te på en svart & nääää va missnöjd jag blev, den var inte alls som på bilden!! Den va ju skitliten inte aLLS nån oversize modell eller nån stor krage alls! BUUU på den.

Min snygga väska, I LÖVE IT!!

& den nya tröjan med blommor.

Imorgon är det lång dag på jobbet så nu ska jag vila & spela betapet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar