söndag 7 november 2010

Ännu en vecka har passerat.

Shit alltså veckorna bara springer iväg! Helt sinnes. & kallt är det som tusan , måste handla nya värmeljus för det går åt här hemma. Burrr.

Jag LÄNGTAR till advent & jul, få hänga upp mina nya gardiner & plocka fram alla små söta tomtar!

Detta mönster är det på gardinen fast det är ingen panel utan vanliga gardiner!

Älskar tomtar!

Denna vecka håller vi tummarna för att fisen klarar en hellång vecka på dagis utan & bli sjuker... Det är full rulle på jobbet, Härligt!

Igårkväll gick jag o la mig halv 12, & det är alldeles för sent för min del, hahaha! men jag kunde inte slita mig, vi såg INCEPTION, sjukt bra film SE DEN!!!! Rätt lik den andra filmen dicaprio var med i, shutter island. Suveränt asså. Mer såna filmer!!!

Idag har jag bara tulltat omkring här hemma, rastlös, vart ute & lekt med kidsen o städat litegranna, karln har jobbat 5-15 idag. yäck!

Nu är jag ubertrött men vi ska mysa ner oss i soffan & se filmen The traveler med min favvo Val Kilmer!!

Hoppas eran helg vart bra!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar