måndag 1 november 2010

Gamla & nya vänner.

Måndag igen & ni anar inte hur jävla trött jag är. Hostan retar mig fortfarande & stel i nacken till förbannelse.

Helgen bjöd på massa nya erfarenheter, jag var på min första kurs i Bromma, det var helt underbart! Massa nytt fick man lära sig även lite upprepning utav sånt man redan vet. Det bästa utav allt massa härrliga människor! Sedan fick jag även både åka tunnelbana & äta med finaste Agnus(Läs hennes berättelse om vår tunnelbanedate HÄR), vi försökte ta igen lite förlorad tid, men det finns så mycket man vill göra!!! Vi måste ses snart igen!

Jag & 3 andra tjejer paxade sovplatser i bibblan det var hur mysigt som helst, dock fick en utav donnorna gå & lägga sig i skrubben för jag snarkade så oerhört mycket att hon inte kunde sova! HAHA! Men det tyckte hon bara var sköööönt

Nu försöker jag få tid till att återblicka till helgen & slutföra uppgiften vi fick. TUFFT! men kul med utmaningar!

Jag sydde även mitt första lekdjur! Woohooo va jag är duktig! har ju sytt waldorfdockor åsånt förr men det är ju betydligt lättare än det här!

Nu ska jag forstätta här.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar