torsdag 18 november 2010

En helg i stockholm!

Satt & kollade på ikeas hemsida lite nytt till Tristan som faktiskt börjat & bli en stor kille.. MEN de hyllor jag vill ha fanns bara i stockholm! Fasen, men då kom jag ju på att bästaste agnus bor ju för fasen granne med IKEA i kungens kurva! Så hon får köpa de åt mig, bra va!  

& iomed det kom jag även på o tänka på hur fan vi ska få hem dem? Jag saknar agnes så vad vore inte det bästa med en helhelg med finaste henne!!?? Jag lyckades övertala karln om att han skjutsar mig dit (mot att jag tar med mig 1 unge) så tar jag & tristan tåget hem! wooohoo En hel helg,  fre-sön fan va mysigt! Biljetterna fick jag för ynka 160 spänn!som hittat! för båda oss woohooo

Här är hyllorna som ska pryda tristans vägg(2 st röda & 1 vit) Han älskar ju rött den killen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar