måndag 15 november 2010

Spelning + Hamlet

Helgen bjöd på spelning utav bandet TID, härlig musik djupa texter & bakgrundsscreens med diverse scener fett grymt! Efter det gick jag & alex & hennes väninnan veronika till Hamlet där det fanns VIP bord till oss & gratis drinkar, alkoholfria till mig förståss Men de andra 2, jeeeesus va full de vart haha! brorsan är bra på & supa ner folk, haha

Igårkväll såg vi walking dead, en ny typ zombie serie & den verkar lovande faktiskt! så ikväll ska vi se nr 2!

Jag är skitdålig, har haft feber sen igår & ingen aptit eller nåt.. Det var länge sen jag var såhär dålig! 

Studiedag på jobbet idag fick lära sig en del nytt(ja jag tog mig dit fast jag var dålig men det var uthärdligt med lite smärtstillande i kroppen) imorgon stannar jag dock hemma & tar en vilodag!

På Söndag fyller Caspian 2 år! Helt sinnes , vart tar tiden vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar