söndag 13 september 2009

Köp inget jävla bröd på söndagar.

Fan va jobbigt det är när brödet är slut på söndagarna, För det enda bröd som finns i affärerna då är sådant bröd som det borde vara halva priset på, dvs sådant som går ut nästkommande dag. ! jag skulle önska att jag kunde baka bröd varje dag istället. men eftersom jag har en son som typ inte äter något annat bröd än plupp,plupp AKA rostat känns det jävligt meningslöst. Men ibland på helgerna brukar jag slå på stort & baka mitt eget bröd. Ljuvligt........

Så är det JÄMT när vi ska handla bröd, alltid samma sak. Skit.

Men iaf, söndagen flöt på jävligt bra ändå trots gammalt bröd, vi har höststädat i trädgården, tagit bort det som ska bort & spart det som kanske kan tänkas överleva till nästa sommar!

Vi var även ute i Mantorp en sväng & åt söndagsstek hemma hos svärföräldrarna. alltid lika uppskattat & GOTT! Det tackar vi för.

Ikväll blir det att äta upp de gamla chipsresterna & maybe spela lite betapet innan man ska nanna.

Karln donar rabatt.

Hösthörnet. allt ska under presseningen sedan.

Tomt utan alla blommor & stenar. Jag bjuder på en stjärt åxå

Yepp yepp. Imorgon ska vi iväg hem till Estridh & Tuvisen, jag hoppas att de sparat några bullar till oss!!?? HA!

Bai.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar