måndag 28 september 2009

Nameless.

Ikväll tänkte jag göra Pizzabullar till kvällsmat, ja vi får hoppas det smakar!

Annars har det varit en rätt så seg dag faktiskt. regnat konstant men vi tog oss ändå ut bort till Nära dig för diverse bakingredienser, finns bara fel kläder va det någon som sa?

Jag har möblerat om litegranna i helgen när den stora killen var borta hos sin far. Jag känner mig lite rastlös såhär på höstkvisten, vill gärna ha något att GÖRA mer än o mata barn & byta blöjor Men jag kanske kan få hoppa in ett par tim om dan & byta mera blöjor på jobbet om jag vill, I LIKE! HA!

Den där Svenska kursen tror jag bestämt att jag kommer att droppa, helt fel upplägg utav skolan enligt mig. Så tycker jag INTE om att plugga & då har jag pluggat mestadels utav mitt liv så jag har liksom funnit min finnish på sånt där! & det där var bara snurrigt & konstigt. Nää jag hoppar det tills nästa sommar istället & hoppas på att en annan skola har ett bättre upplägg!!

Det var nog allt för tillfället!

V rums bordet - förut hade vi ett LÅGT bord ni vet som Caspian jämnt klättra upp på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar