söndag 6 september 2009

Mixed.

Måste bara förtydliga, Jag och min syster är inte bästa vänner & har aldrig varit, Hon har ALLTID varit en sån sabla BIATCH mot mig. Dragit bort hur mycket hårtussar som helst, jag har fortfarande kvar bitmärkena på ryggen, HA! Men man kan ju inte annat än att älska sin syster eller!? Man har ju bara en. Det blir mer REAL när man bor typ 100 mil ifrån varandra. Man delar på så himla mycket, även om man aldrig kanske ens talat om det så VET man. Det finns där. innanför....

Fast vi klarar knappt ens en heldag tillsammans i ett & samma rum.. Jag skojar inte! HA!

Annars idag? Ptjaaa har varit ute hos Faderskapet en runda. Fick med oss päron & plommon hem. En runda i spåret har åxå hunnits med, och nu sitter jag här & undrar va fan det var jag skulle göra(det var nåt som var typ skitviktigt, men jag o min sabla snigelbrain glömmer ju för fan bort allt om jag inte skriver upp det & fäster det på dataskärmen. typ...)

Imorgon är det nya friska tag som gäller. Fy denna helg har jag varit så SJUK BLÄ men nya friska tag nu yes. Tristan ska KANSKe, ja jag skriver kanske, umgås med sin far imorgon"kors i taket". Hoppas Tristan nu inte blir sviken, igen....

Caspian är godbiten himself. Har börjat med att endast sova 1 gång per dag nu!? WTF???? Där var den egentiden det, japp. HA! Han börjar sakta men säkert kämpa sig framåt 10 månaders sträcket. Vi hoppas innerligt att han gått upp mer än 100 gram nu, som det va sist...

Men jag har ju en tendens att få barn som matvägrar.

Annars idag så har vi faktiskt tänkt på E & familj som idag

2009-09-06 har mist en trogen vän. Vi sänder varma kramar & massa med POS energi. Ni ska se att ni klarar er igenom detta med.

nu får ni lite blandade sensommarbilder.

Vårt svamplockfynd.

Godbiten som älskar att duscha!

Tristan fångade en fisk i somras, såhär STOR var den.

Alldeles nyhämtad, påväg hem i bilen.

Söt.

Det där örat ska jämt sticka ut! ha!

Myyyyyys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar