onsdag 16 september 2009

Tunghelvetet.

Ja nu ärejusåatte jag har fått några sabla äckliga blåsor + röda prickigakorvliknande prickar på min tunga. & det gör ont må ni tro! Jag kan inte TUGGA!! eller dricka varmt. Så idag har jag levt på yogurt & vaniljsås. Hejja. Karln var precis och inhandlade Hexident till mig, hoppas det hjälper nu, starkt skit det där asså.

Jag & Tristan har bakat äpplekaka idag åxå(Nej Essa det vart inget över, MEN jag ska faktiskt baka en HELTNY imorgon!! som inte blir bränd)

Som sagt den vart bränd, för jag satt & räknade minuter & betapetade & ammade samtidigt sen vart det liksom kaos där på slutet när både kakan blev klar & ungen skulle läggas samtidigt.... fast det hade faktiskt bara gått 25 min inte 30 Men den var skitgod ändå, sådetså.

Lillfisen tror han kan stå nu. Så han ställer sig mot ALLT!

Vårt bord är ju så Lågt så han kan ju liksom krypa upp det hmm...

Sedan så piffa jag till väggen lite.

Diskmaskinen är RIKTIGT poppis asså.

Love.

Sedan så bakade vi äpplekaka.

Ägg, mjöl, socker, kanel & pärlsocker. Plus massa smöööör

Färdigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar