torsdag 10 september 2009

Torsdag = Overtime......

Jaha bloggen. Känner mig fortfarande krasslig. Halsen vägrar liksom ge mig sig! Segt o gå upp på morgnarna, & även denna torsdag ska karln jobba över. Fuck.

Igår var jag & pojkarna hemma hos Estridh, vi åt god mat & sjöng Singstar. Sköj! Efter det tog vi bilen till Maxi & handlade mat.

Idag så skriiiker Tvätthögarna efter mig. Phu de håller på att ta över huset!!

Tänkte slänga upp 2 stycken filmklipp på Fisen, han är jämt så go & glad! Förgyller mina dagar! Dock frustrerad ibland men det är förståligt! Han vill ju åxå kunna gå & springa som storebrorsan!

Men de lär dyka upp senare, tar sådan tid & ladda upp skiten.

Nu lite blandat!

Mina fina pojkar tittar på tecknat!

Merenwen.

Singstar Tristan

Viiii.

Nu, Lunchtime!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar