lördag 26 februari 2011

Full rulle!







Denna dag har gått i NONSTOP. Morgonen startade för mig i solariet det var riktigt skönt. Kan det inte bara bli sommar nu så man slipper gå dit o slösa massa cash!
Efter det tog jag & Tristan en runda på stan vart lite nytt till barnen & en sjal till mig!
Vi var bjudna hem till svärmor på middag idag så dit åkte vi & fick en kalopsgryta & potatis, MUMMA! Efter det drog vi till nya godishuset & shoppa massa gott lösgodis! Fatta att man var i himmelriket 500 olika sorters godis & FRÄSCHT godis ska tilläggas, tummen upp för den.
Påväg hemåt gjorde vi ett snabbstopp hemma hos pappsen aka Basso, vi pratade lite om hans framtida tv debut (i sommar i sverige på tisdag) Han hjälper det härliga båtfolket med deras trasiga båt & man får nog även se en glimt utav skeppet vårt!
Väl hemma började jag filura med denna blogg & hur man får till det med att föra över mina gamla inlägg från METRO och jag klarade det ALLDELES SJÄLV, det du HANNES! :-) Hoppas jag kommer in i detta nu bara och inte lessanr påt, har vart riktigt nöjd med metro så det är riktigt synd att de ska stänga ner bloggportalen där tycker jag!
Nu är det LHC på tvn & jag ska försöka övertala karln att byta till melodifestivalen senare :-)
Wish me luck :-P







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar