torsdag 17 februari 2011

Tröttheten.

Fy så sabla trött & körteln bakom örat blir större & större, man är inte direkt på TIPP TOPP nu alltså. Imorgon stannar jag hemma från jobbet måste vila min kropp nu känner jag, den säger ifrån!

Fisen & jag ska bara vara hemma & mysa hela dagen. Lite tvspelande kan det nog bli & lite film kanske!? Någon som kan tipsa om nån bra? Har ni fortfarande inte sätt BURLESQUE så GÖR DET NU!!

Hoppade in i solariet igår, men när jag väl kom fram var de 2 bra solarierna upptagna så jag fick ta ett sketet från stenåldern, & dte märktes kan jag ju lova! Vart ju för fan inte ens varmt där inne  Blir en tripp till solariet igen, kanske lördag? Då ska jag fasen sätta mig i kö o vänta om det fräscha är upptaget! HA!

Nu äre hockey på tvn.

See ya bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar