onsdag 27 januari 2010

Gubben i lådan.

Idag hände det, Tristans pappa (som inte hört av sig på 3 veckor) Hoppade upp på msn som en jävla gubben i lådan som om ingenting har hänt?
Jag tänker lägga upp vår konversation här, för vad jag än skrev så försökte han hela tiden vända på det så det skulle bli MITT FEL ALLTING.
Om han bara kunde förstå vilken smärta han orsakat sin son.

KONVERSATION
rr_winter@hotmail.com säger:
hej när va de tristan ska vara hos tandläkaren?
Destroyed beauty säger: jaha dags att höra av sig nu?
rr_winter@hotmail.com säger:
jag har inte kunnat ringa
Destroyed beauty säger:
nehe på 3 veckor? inte ens haft tid o ringa? som fan heller att du har.
skyll inte på det, tid till sina barn har man ALLTID
rr_winter@hotmail.com säger:
har inte sakt att jag inte har haft nåntid
jag har intge kunnat ringa har inte haft pengar så jag har kunnat ring
men du kan ju inte heller ringa verkar de som
Destroyed beauty säger:
DET finns andra sätt att höra av sig via sms eller internet
JAG RINGDE DIG FÖR 2 VECKOR SEDAN FLERA GGR OCH SKICKA ÄVEN SMS
rr_winter@hotmail.com säger:
ringde kl 0640 på morgon ofta man är vaken då
Destroyed beauty säger: om att din son hade vattkoppor o var riktigt jävla dålig men det behaga du inte svara på
du är en stor jävla skitstövel rent ut sagt.
rr_winter@hotmail.com sger:
du med
Destroyed beauty säger:
ok varför? för att jag sitter o håller om min son när han gråter o undrar varför hans pappa inte hör av sig?
exakt när, var o hur vart jag en skitstövel
rr_winter@hotmail.com säger: kasta skit på mig känns de bättre då? varför kunnde inte du ringa ?
Destroyed beauty säger:
jag har ringt dig. å sen undrar du varför folk tycker illa om dig? jajo men tjena!
rr_winter@hotmail.com säger:
1 gång kl 0640 på morgon fia .
Destroyed beauty säger:
jaha OCH? ja skicka ett sms om va det handlade om då ringer man väl för fan upp el?? du kan väl låna din tjejs telefon
eller din mammas
rr_winter@hotmail.com säger: kanske de, men du kunnde ha ringt igen senare
jag kade inte pengar så jag kunnde ringa
när ska han till tandläkaren ? tider och så?
Destroyed beauty säger: Vi har redan varit där, vi klarar oss bra utan dig. och varför bryr du dig nu helt plötsligt för?
rr_winter@hotmail.com säger: lägg ner
Destroyed beauty säger: nej det gör jag inte. för du ska se vilken skada du gör din son.
rr_winter@hotmail.com säger:
men du gör de fan inte lättare heller
JAG SKRIVER: Jag säger hejdå nu. vi avslutar här. Du behöver rannsaka dig själv, vad du ser är viktigt i ditt liv osv. Om Tristan är viktig för dig visar du det på hel fel sätt. & han är skadad pga det, det är helt sant. inget jag någonsin gör eller säger kan "laga det du förstört" inom honom. han är jätteskör. Hejdå Jimmy.
på det fick jag som svar.
rr_winter@hotmail.com säger:
sluta
vi höres du, kanske du har lugnat ner dig lite ,
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar