fredag 29 januari 2010

vattenkoppor.

Nu har lillfisen fått vattenkoppor! Gu va kul! lagom tills pappa Tommys ka börja arbeta på måndag, så han får börja sitt jobbande med o vabba  HA!

Idag var jag & Tristan på stan, gud det var så SKÖNT! Mysigt o gå o strosa bara han & jag & svinskönt att slippa vagnen överallt!! Man kunde lixom ta alla rulltrappor helt plötsligt, allt gick liksom så mycket fortare  Efter att ha sett i min vän Lindas BDB ett par tokfräsiga byxor från stadium var jag bara tvungen att inhandla dem idag till pluttisen , dock var den minsta storleken storlek 86, men HÖR & HÄPNA fisen kan ha dem utan problem!!?? Tjooohooo

http://linda840317.bilddagboken.se/p/show.html?id=438717517&directlink=1

Jag inhandlade 2 par tröjor & emn sjal till mig, rean var dock supertrist bara massa SKRÄÄÄÄÄP. Tristan inhandlade ett par nya byxor i valfri färg & det vart rött med en polkagris randig tröja till  Sen shoppa jag lite strumpor till pluttisen åxå.

Vi hade även bokat en tid hos frisören åt Tristan så nu är han fin i håret igen, och alla lockarna BORTA.. ..

Det är SÅ skönt med en ledig fredag(jag sänder Agnes stackarn en tanke här, jag tänker på dig!! )

Nu är det FREDAGSMYS!

PS: Essa se till att ploppa ut den där ungen nu!!:-D

Pluttisarna

busminen!

Tjipp & hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar