lördag 9 januari 2010

Lördag.

Karln sitter där nere o spelar Modern warfare Online med min bror på andra sidan & den minsta ungen sussar gott & den största leker med LEGO så då passar jag på att bättra på med Bloggandet...

Då var det Lördag igen och nästa vecka kommer allt återgå till det "normala" Caspian ska börja dagis & bli en stor kille. Han har tränat lite hemma nu på senaste genom att lära sig klättra upp sj i soffan & tv bänken osv.

Min bebis är ingen bebis längre... Skönt att det är pappa Tommy som sköter inskolningen. haha!

Annars tror jag minsann att vi stannar inne hela helgen då temp står på MINUS 25 ute. Brrrrrr

Jag bjuder på lite veckobilder.

In the sofa, karln spelar MW

Min " bonngrabb" HAHA!  Han ser ut som en tvättäkta bonde. han kanske blir en, han älskar ju Volvos såatte ....

Äter fortf. på ALLT!

En för papppa!!

wEIRDO.

fin Fis.

har sjukt långt hår!!

Äta själv.

Vad gör ni i kylan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar