söndag 6 mars 2011

..................

Dag 21 - Den här månaden
Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 23 - Ett ögonblick


-----------------------------------------------------

21- Är inte riktigt i fas med denna månad än, den började ju som sagt inte så himla bra! Men i slutet på Mars ska jag iväg på utb igen till stockholmo & hoppas att få träffa finaste Agnus för en fika & massa skitsnack!

22- När jag är arg & ledsen lyssnar jag mest på Danko Jones, hans texter slår alla andra! Annars lyssnar jag på typ allt men eftersom jag & Tristan ska på Mustasch spelning nu i april så blir det mycket utav dem :-) Måste ju hänga med i texterna då ju! HAHA! :-P

23- Ett ögonblick, verkligen en svår fråga men jag får väl återkomma till det här med förlossningar & ögonblicken när barnet föds är ju bara så HÄFTIGT och jag hoppas att alla får den chansen :-)

1 kommentar:

  1. Klart vi ska fika och snacka skit! Ge mig ett datum och en tid så är jag där! :P

    SvaraRadera