fredag 11 mars 2011

Todays shitlist.

Dag 27 - En första
Dag 28 - Mina rädslor
Dag 29 - Min favoritplats

-----------------------------------------------

27- Vet inte riktigt vad detta betyder men jag gör nåt eget utav denna punkt :-) Eftersom barnen tar en stor plats i mitt liv ska jag berätta lite om mitt första barn,
Tristan solstrålen i mitt liv men mitt i allt det kan han även vara rent ut sagt pain in the ass! Han har vänt upp & ner på mitt liv flera ggr. Jag var 22 år när jag fick honom. Han föddes en solig dag 2004 i slutet på maj, hela förlossningen var en riktig DRÖM förlossning, behövde inget lugnande alls utav körde helt natural. Han hade kolik, i 3 månader skrek han dag & natt, jag trodde att jag aldrig skulle få sova & när han inte skrek tuttade han. jag ammade Tristan i nästan 2 år. Han har alltid haft ett sjukt vackert utseende och kommer nog gå hem fint hos tjejjerna när han blir äldre :P Han är väldigt blyg & vågar knappt säga till fröken på skolan när någon annan gör något dumt, istället väntar han tills han kommer hem, då brister allt. Väldigt känslig pojke som älskar Hårdrock, mest Kiss & Mustasch & ACDC :-). Det var lite kort om Mitt Första barn.

28- Rädslor, jag är sjukt rädd för att förlora mina barn, mitt allt. Även insekter & djur som är utomhus hatar jag & skriker om jag får se en orm eller äckliga möss & spindlar! HUUU!

29- Hemma såklart, men även på havet utan något land i sikte, där trivs jag som bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar