tisdag 15 mars 2011

Snart mitt i veckan!

Dag 33 – Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Dag 34 – Planer/drömmar/mål du har
Dag 35 – Smeknamn du har och varför

----------------------------------------------------------------------------

33 Maybe någon kändis just to know the feelin lixom, tror man blir rätt "mätt" påt efter en dag :-) Annars skulle jag gärna vilja byta "arbete" för en dag med karln så man får sätta sig in i varandras jöbb & känna påt, det är ju en eeeeeeeeeeevig diskussion här hemma kan ni tänka er. HA!
- Jag, Men åååå jag orkar inte byta bajsblöja igen jag har ju redan gjort det tjugioelva ggr idag på jobbet.
Han- Jaha men jag är så tröööööttt har slitit sådant(suttit & spelat poker & druckit kaffe menar han då:P ) Hahaha!
ja ni ser :-)

34 Att slutföra utbildningen & bli färdig waldorf förskolelärare !

35 Fia, alla kallar mig det, men det beror nog på att jag själv kallar mig för det eftersom jag inte alls gillar mitt ordinary name Sofia, tycker det är PEST!
Pappa kallar mig för Jansson & har gjort sen jag föddes(som katten i bamse u knöööw)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar