onsdag 16 mars 2011

Mitt i veckan , IGEN!






--------------------------------------------------------------

Dag 36 - Det här upprör mig
Dag 37 – Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 38 – Ett foto på något som gör dig lycklig


36 När barn blir fel behandlade & när någon snackar skit om mig bakom min rygg!




37 Min karl såklart! Fast han är väl inte lika 100 på det, han säger att han ska vänta med & gifta sig tills han "hittat den rätta" HAHA! Tack för den liksom :-)




38 Se bilderna ovan :)
-------------------------------------------------------------------------



Dag 39 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 40 – Vad har du sug efter?
Dag 41 – Ett brev till dina föräldrarDag
42 – Din favorittid på året?
Dag 43 – Ditt favoritplagg?
Dag 44 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
Dag 45 - Ett sista ögonblick



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar