tisdag 1 mars 2011

Tisdag.


Känner mig helskrutten imorgon stannar jag & fisen hemma & vilar upp oss!

Ikväll hade jag förväntat mig & se pappsen i rutan ju men när ja loggade in på hemsidan så har de BYTT dag!! Vafan söndagar klockan 15, hur många kollar på tvn då liksom?? Skitdåligt!


Jag tror min kropp behöver lite sol & värme, utan det är jag inte 100 alltså! Hugaligen.

Imorrn blir det nog en tripp till solariet åxå. En på jobbet kom tillbaks från mexico efter att ha varit där i 2 veckor, vadå LYX! FYYY . Hon får hålla sig på avstånd så känner man sig inte lika blek & eländig:-P


Lägger in en bild på mina killar från imorse när vi gick till dagis & skola.:-)

1 kommentar:

  1. Världens mysigaste killar! =)
    Vem har varit i Mexico?! Nu blir jag avis!! Det är Lina va, fasen va fubbigt...

    SvaraRadera