tisdag 1 mars 2011

Here we go!




















Dag 15 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig


Dag 16 - Mitt favoritminne


Dag 17 – En dålig vana du har


----------------------------------------------------------------------------------------




15. Bilden förställer min pappas båt, & Tristan på båten på den andra bilden, det som har mest inverkan på mig i mitt liv är min familj , mina barn sambo & min pappa som finns där, alltid oavsett. Båten ger mig sinnesfrid, är uppväxt på sjön & vi har alltid haft en båt i vår uppväxt, varje sommar har vi tillbringat vårt sommarlov på sjön.


16. FavoritMINNEN är födelsen utav mina 2 barn SÅKLART! Finns inget oslagbarare :-)
17. Dålig vana, har jag nog 2 st, Rökningen & Godiset! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar