tisdag 23 juni 2009

Bilbarnstol!?

Någon som har en till saluuu för en billig peng!? Vi letar & letar... Meeen inga som svarar ju!

Idag har jag solat & solat & solat. Damn thats Hot!

Vi var på Omberg i helgen, bara sådär helt spontant, tog med oss matsäck från dageninnanpartyt då vi åt det här.

http://www3.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=19572

Det var hur mysigt som helst i Omberg, dock var BACKEN upp till Hjässa(heter det så?) rent ut sagt fördjävlig! HA!

Men först va vi i Alvastra(där omkring har jag bott!)

Tristan tyckte det va skitkul! allra tufft var det med riddarnas gravar då.

Graven.

Vackert.

Brunnen.

Fiskdammen.

Sen såg jag mitt framtida hus (Tommys kommentarer som han säger JÄMT när jag ser mina framtida hus " Måste du jämt titta på herrgårdsbyggnader som är hotell eller vandrarhem!?" HAHA! ja det måste jag faktiskt, Om man ska bo på landet i ett hus, ska det va ett HUS inget jävla rått hål på 80 kvm. Sådetså.

Sen kom vi in i spökgrottan. (de ljusa partiklarna är spöken säger HAN som ser på "Andar finns dem"  varje fredag & även mer än gärna repriserna sedan åxå. HA!

Seedan bar det av!!

Framme vid Stocklyckehamn & fikade på picnik!

(syns det att man har barn eller!?)

(då syftar jag på servetter, plastmuggar, plasttallrikar i härliga färger! Hahaha.)

Spagetti = Favorit.

Sedan skulle Tommy ta lite vackra naturbilder, dock hade han råkat komma åt knappen så alla vart i svartvitt:/

UPPÅT gick det.......

halvvägs fanns det en soffa man kunde vila på!

Tåkern.

Snaaaaaaart framme.

UPPE!

Tähandengråhårigasomförstördehelabilden.nk er bilden utan

Kissepaus i skogen. (Får man kissa på Omberg? I skogen alltså?)

Tuffaste killen!

Sen gick vi ner igen, & åkte till Borghamn där fanns det bar FULA båtar yajks va fula de var. Men glass hade dem iallafall!

(Undrar om de hade typ " Ja men om du målar din blå & jag min röd & du din grön?? ) HA!

Sedan påvägen hem stannande vi till hos farmor, där lill fick sitt pepsi begär åtgärdat! HA!

Sen när vi kom hem sent på eftermiddagen så började det spöregna! Tur vi hade med vädret då hela dagen!

Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar