måndag 8 juni 2009

Ny Vecka, Nya tag.

Ja då kör vi! Eller?

Sittupsen är avklarat, promenaden likaså, Häcken är klippt & framsidan städad. Brevid mig sitter Caspian & leker på en filt denna gång, med "fallskydd" dvs kuddar runt om, för även om han nu "kan sitta själv" så trillar han ju så småningom.. & den där "fallreflexen de ska ha har han inte.. nehe då, han stupar rättt ner med huvet före! HA!

Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag ska gå ner till "hon" , hon som ska hjälpa mig att ordna upp mitt liv, det känns fan så jävla surt, jag som alltid klarat mig själv, va fan ska jag ha hjälp för?. Men jag MÅSTE.. Detta måste jag verkligen, Ni ska bara veta hur dåligt jag mår över detta.. Fy att någon annan ska få rota i ens Liv, Kropp & själ.

Fy.

Tommy & jag hade 2 årsdag för nån dag sedan, Det gick ju väldigt vilt till då måste jag säga, ehhhh Not. Vi får ta igen det nästa år, när vi inte har några "5 åringar som tror att de är tonåringar, eller små bebisar som ska sova på mammas mage hela natten annars skriker vi".. mm sååå ni förstår nog hur mysigt vi har kunnat ha det, el? HA!

Nu ska jag Betapeta lite, är sjukt inne på det nu, helt lost. Drömmer Mardrömmar om bokstäver som jagar mig. Typ.

HA!

Tugga strumpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar