tisdag 9 juni 2009

Not so bluuuueeee, s.

Nä fan idag är jag arg, Förbannad! sabla unge!

Tror ni inte att ungen som "snällt skulle stå ute vid gräset & titta på när den stora gräsklipparn klippte gräset helt plötsligt försvann, med gräsklipparn. Jag fick leta i 30 min. Fy så hemskt det var, efter allt som hänt i denna del av LKPG åxå( dock en längre sträcka bort men ändå!).. FY! HAN vet så väl att han INTE får gå över vägen, jo men det gjorde han ändå & långt åxå må ni tro. FY! Va ska man göra? Inget funkar INGET går in! Nu har jag börjat köra med utegångsförbud, jag kommer vara stenhård, då kanske han nångång FÖRSTÅR att man MÅSTE lyssna! Vilket Dilemma. PHU.

Inte nog med det har jag EN till Suris här hemma. Såhär såg det ut vid mellisPuredax som han älskaaaaaar i vanliga fall dårå....

Sen såg han att jag tog kort då såg det helt plötsligt ut såhär...

Sen vart det bara bättre & bättre! HA!

Kärlek.

Nu försöker Herrn Käka upp Gåstolen istället. Ha! Han ska äta på allt han.

Jaha gott folk har ni fått lite pengar nu såhär i skattetider? Tjo! Jag får ju ingen då, men karln får så det räcker till alla Först ska vi serva bilen & köpa ny bilbarnstol åsånt sen blir det väl lite nya kläder till Karln & Mig, INTE ungarna! Haha, för en gångs skull kan vi få något nytt, va väl typ 1 år sen vi uppdatera vår garderob..... Hepp.

Ge mig sol & Värme nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar