fredag 12 juni 2009

Kattsjukan?

FAN. Nu har katten gått o blivit superdupersjuker, mitt i allt annat kaos som är just för tillfället, FAN fan fan........... ska åka till VET nästa vecka om hon inte blivit bättre. Där försvann den semesterkassan. jahopp.

Idag är det - EVAS STUDENT. Skit alltså, nu känner man sig OLD! Haha kom ihåg när man var & hämta henne på fritids ju.  HUGA! Nu väntar vi bara på att solen ska titta fram så vi kan åka iväg sen... Men vi lär väl få stå i ösregn.. FY!

I förrgår (hmmm Onsdags?) var vi på Hamlet, jag & caspian vart bjudna på mat eller inte han då, men jag. haha Utav bror min. det var trevlisch.Första gången caspian var på hamlet, & han lääär återkomma, stammis el nåt. haha

Igår var jag & pojkarna på IKEA vi tog bussen dit, det var NICE hittade 2 tröjor & 2 par jeans ett par tajta LJUSA & ett par med HÄNG. Sketabilligt! allt som allt 500, då inklusive mat som vi åt! TJO, jag älskar REA! Haha . En sån här fast i svart, ofcourse.

Busungen får mat i väntan på bussen! ( Han är ALLTID såhär glad typ, min finis)

Nu måste jag fixa vidaRE. Tjo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar