lördag 27 juni 2009

Sjuk!

Känner mig apdålig idag, det började redan efter frukosten, svimfärdig huvudet kändes som tegel & spyan satt i halsen.

Yajks. Men jag peta i mig lite piller & gilla läget, Nu är det tillbaks igen & sjukt ont i ena tutten har jag med... Maybe mjölkstockning? Men den är inte hård & caspian kan äta pecis som vanligt "ur den". Weird. Ja vi får se vad nästkommande dag säger... Annars får det bli VC på måndag!

Meeen iaf, dagen bjöd på mycket ändå! Jag sola bort mina ränder, vi var nere i berg & hälsa på fader, käka glass & pojkarna bada! Sedan åkte vi förbi Tessan & fiska upp Caspians "nya" bilstol, en britax freeway, TACK THERESE! Den var greeeeeeejt!

Lillfisen myyyyser.

Grabbsen badar.

Med puffar på ärmarna går det finfint att simma!

Vi höll oss i skuggan & möööös.

Sen hem & grilla! Men shit va kött det vart över, nån som vill ha!? HA!

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar