torsdag 4 juni 2009

Faser.

Ja det här med faser, för barn, hur länge kan det hålla i sig egentligen?

Jag blir tokig, jag bryter ihop snart, jag klarar inte av & bråka med min son mera. BLÖ! VARFÖR kan han inte bara göra som jag säger/ber han!? UTAN att man ska behöva tjata så förbaskat.

Köpte svart hårfärg idag, kan ju bli tufft, typ. Just nu känner jag inte för något. less.

Har börjat med träningen igen, kände mig som en gravidmänniskatyp halvvägs, fy sabla fläsk!

Men något sånt kort har vi inte råda med, så här hemma blir det sittups 200 st om dagen på vardagsrumsmattan. den lurviga. Funkar fint det med, sen brukar Tristan & jag leka plocka äpplen. Haha

Bjussar på några kort på mina kids, de är ju rätt söta ändå, fast de inte lyssnar(eller en utav dem)......

Vi var hemma hos A & Malte idag, det var kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar