fredag 26 juni 2009

Gott & Blandat!

Jaha ja. Då va det fredag IGEN, fasligt va det går! karln är ute & spelar golf & super med jöbbet. KUL, då vet vi vem som ligger inne på toan imorgon då HA! det är tur vi har 2 toaletter!

I dagarna har vi busat med Linda & Figge & Nicole! det var kuligt, dock fick caspian stryk utav Figge HA! det började tom blöda, men han glömde bort det rätt snabbt ändå Figge skulle ju bara mata caspian med ett rån & råkade mata kinden istället (då sa det ritch ritch & vart 2 skrapsår! ) Haha. sådant.

Busarna.

mata.

Syskona.

Sen stannade vi & åt glass!

Sen dagen efter den dagen så åkte jag & barnen till Norrköping, Tristan har ju tjatat sådant om att få åka tåååååg igen.

Så OFF WE GO!

Jag tycker NKPG s parkliv är så mycket vackrare än LKPG. Vi stannade i parken & fikade & tittade på blommor.

Kaktusparken. HA!

Vatten.

Rådhuset(Riddarslottet enligt Tristan)

Hööögt är det iaf!

Lillfisen var glad, som vanligt!

jag var åxå glad, en stund, sen började TJATET, det eviga tjatet, jag dööör. jag hade lovat att vi skulle gå till en leksaksaffär & kika & han skulle få köpa EN buss, MEN inget tjat för då blir det inget. Ja sagt & gjort & leksaksaffären är ju typ först i nkpgs gallerior. & han hittade ju bussen såklart direkt, sen skulle han HEM, PROMPT just då, för då var ju han klar, det va vad jag fick höra hela dagen i 5 timmar. SKA VI HEM SNART, ska vi gå hemåt nu? jag är trött, jag orkar inte mera, jag vill åka hem & leka med bussen, mamma jag saknar mitt hem. Guuud jag kan fortsätta i oändlighet! & här trodde jag att vi skulle ha en mysig stund tillsammans. ja du. Fuck heller.

& Idag då har vi varit på IKEA & shoppat nödvändigheter osv. typ glödlampor åsånt småtjafs! Sen åkte vi in till stan en sväng & kikade, gick förbi brorsans jobb där vi fick kaffe & glass. Nice.

Jag hittade en blå klänning på REAN gud va jag älskar rea! 99 spänn, dock har den "inga snören" så jag måste sola mig, rätt så rejält HA!

Tristan fick åxå en ny outfit, lite sommarclothes! En rosa tröja & ett par svarta shorts med rosa flowers, han har valt alldeles själv & jaaa det är från killavdelningen!

Lillfisen var glad, som vanligt! Du ger mig sån glädje & hopp.

Vi såg en urtjusig bil på COOP parkeringen idag åxå!

Sedan när vi kom hem har det bara varit bråk & tjafs, som vanligt. Jag dunkar huvudet i väggen & blundar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar