tisdag 30 juni 2009

FP

Nu har jag suttit & räknat & klurat halva dagen på Min & Mannens FP... Det gick typ precis så som vi ville.. Men de sista 2 månaderna blir det makaroner till lunch tror jag minsann! Ha! Jobbigt sånt där, ovetandet är nog värst...  Att alltid behöva stå på ett ben.

"Men det löser sig" är Tommys ständiga kommentar, Darling jag hoppas verkligen det.......

Damn vad det är hett idag då, kvavt nästan åskväder maybe? Imorgon blire klänning igen efter att ha vilat axlarna i 2 dar! 

Vi var på stan en snabbis idag, tog varsin glass & bara strosa omkring.. Väl hemma vart det grillad kyckling & potatissallad! Yummie.

Tristan har lekt med sina kompisar hela EM, de är knappt aldrig här hemma utan bor hos sin mamma mest, så han är överlycklig när de väl är här!! Så Idag får han vara ute lite längre!

Lillfisen somnade precis & jag tänkte passa på att dra ett GAME Betapet när det är lugnt & tyst!

Bai.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar