fredag 19 juni 2009

Midsommar.

Idag sörjer vi, vår trogna Tindra. Idag efter 1 veckas kamp fick hon somna in.

Det känns. Fy. Helst Tristan tog det väldigt hårt.

Annars? Ptjaa inget direkt midsommarfirande, vi var i Berg i typ 1 timme strosade runt, sen började det regna så vi åkte hemåt.

Grilla, kyckling till oss korv till Tristan. Mums!

Det blir mer "firande " imorgon, karln ska ha lite kalas. Vi ska laga god mat, men det skriver jag inte idag vad det blir.

Häromdagen fick jag ännu en smäll på käften, kära FK har helt plötsligt beslutat att jag ska börja återbet min skuld till dem(fast jag har en avbet med dem from jan nästa år) Helskumt. Kul då jag redan betalar en viss summa typ hälften av det jag får till en annan rolig enhet, så nu tycker fk att den resterande halvan ska gå till dem! jo men tjena! LEVA, vad är det?

Såatte jag går in under jord ett tag nu. Jag vill inte veta av ordet pengar. FAN att det ska styra ens hela jävla liv.

Lite bilder från senaste dagarna.

Ungen har kommit på det här med gardiner & fönster, Hujedamig!

Då sa mamma AJJA BAJJA!

Då vart han såhär glad, inte direkt den reaktion jag väntat mig HA! :-D

Sen lite ego kort måste man ju ha med åxå.

Sedan va det visst Midsommar...

Rån Monster.

Lite dukning.

ÖHHhhh vadå majskrok?

Fooood.

Han, den kräsna´s mat.

Hoppas ni allihopa har haft en trevlig Midsommar & inte supit ihjäl er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar